Saturday, April 16, 2011

igauan i-PHONE dah berlalu...now ape plak???

kalo sebelum nih.....aku suke meno ngn i-phone sampai rasa cam sangat jeles biler tgok orang2 lain yg ade tepon tajuk i-phone nih...tapi start arini...ARINI......aku dah ubah impian henpon..xmau lagik i-phone sbb byk weakneses die berbanding benefit...

memandangkan aku nih mmg pandai memilih...(prasan) now aku akan pilih henpon tajuk.....NOKIA E7!!! hahahah....mmg cun...sekali tgok aku da jatuh hati berkali2...henpon nih abg ipar aku baru jek beli semalam untuk diri die sendiri...so arini aku berpeluang belek2..tgok2..tekan2...touch2....fuh!!! serious....aku SUKE!!!!!




sangat kewl kan..kan??? die leh function 2 sekali...leh touch...leh taip...screen besar..mmg cam puas ati la kan...pic pon 8mp...tapi nokis punyer kualiti walopon 8mp...memang lebey baik aku pakai digicam aku jek..hahaha..tapi rupa die menarik...aku suke...(lagi sekali nk ulang)

tapi biler nk beli..tgu jela...kot2 ade yg nk beri...hahahahahahaha..(verangan bia lebey) ahax!


No comments: