Monday, June 11, 2012

tulisan atas kek


Pernah ke korang hadapi situasi dimana...ape yang korang nk orang kedai kek tu tulis tidak seperti yang diharapkan...

 ini masa hari jadi aku celebrate sekali dengan sepupu incik hubby... ira.. so sini xtau ape x kna...as long as nama aku btoi ejanya...so no prob..haha

 kek nih beli masa saja nak raikan ibu2...bukan sbb mothers day pon...tarikh pon main petik je..so..ape yg x best ialah bile byk nama nk letak...dan ruang atas kek sgt terhad...nama2 tuh die tulih atas plastik je..pastu plastik letak atas kek...mujur sume nama ok dan jelas jugakla..

 Ini plak kek dari baskin robin..kek eskem katenyer..so ini memey special untuk incik hubby, abg hubby dan annivesary man men dan pak men..so ape yg patutnya die tulis ialah.. AYAH+MAK = FAIZUL: Ehsan & Ashraff. tapi munkin ruang kek tidak mengizinkan...idea nk buat jadi equation lansung x jadi hokay..



Ini kek masa besday waga June 2012 dalam family aku..sbb mak & Bande (abg uda) aku jatuh hari yg sama... Obi(adik laki) dan nama yg xde..Abg Amin (Abg Ipar aku) terlupa nk tulis..ini bukan silap org kedai..tapi silap aku yg lupa..haha

Yang ini kek Abg Amin aku..(abg ipar) kakak aku paling bersungguh2 nk kek camni...so request dari kawan die..siap spesifikasi nk mcm kebun punye surround...haha lawa kan..syg nk makan..

Pendek citer...walau ape jua jenis kek yg kiter oder kat kedai..bila part nk tulis tu je..selalu jadi masalah paling besar sebelum dan selepas...masala sebelum ialah..xde idea ape nk tulis... masalah selepas plak..biler dah ade idea...org kedai plak spoil it...haha....so jgnla marah org kedai..patutnya kena buat camni... " tulis cantik2 tau..kalo x cantik...saya xmau beli" hahahah...beranikah anda? aku tidak...huhu sbb selalu kesian..:(

1 comment:

sarahnadia said...

plastik tu pakai plsatik yang mana