Monday, November 15, 2010

wah! sabun yang unik


hari2 mandi kiter pakai sabun kan..ade ke yg mandi x sabun..ade...toksah tipu hokay!! ahaha..so selalu kiter biasa tgk sabun...mcm buku2 tu...petak2...
  
so kalo tgok yg ni pon rasa cam..wah comel2 warna warni...rupe pelik juge..tapi tahukah korang yg ada sabun lagi unik rupenyer kat dalam dunia ni..sampai aku pk2 xnk pakai kot kalau la sabun2 ni ada kat umah aku....hahaha
jom cek it out!!!
.
.
.
.
.
.
1. sabun sushi..hadoi..sedapnyer weh rupe sabun ni...mcm sushi sebenar dah aku tgok..haha..sambil sabun sambi mkn sushi...hebat2! hehe

2. sabun ikan mas..haih.ni cam sayang je nk gosok2 kat badan..nnti mati ikan tu bau badan korang yg mucuk! hahaha

3. ni tah sabun ape..mcm dok dalam laci je....

4. eeeiiiuuww..sabun nih cam tahik je hokay! x selera aku nk buat sabun badan..tp ini ttp sabun..hahaha

5. ini mmg damn....sabun yg haram dipakai(walopon ia hnya sabun)..hahaha nama die pon buat rasa xmau beli kot...

6.wah..sabun tgn beby2 sekalian...nmpk come..tp scary pon ade..ahaha..bykn tgn2 ni seolah2 mengapai2 dalam toilet..ngeeeee~~ buat plak die tergolek jtuh atas lantai..sape tatau itu sabun sure jerit pnyer..haha

7.sabun yg mcm bentuk logam..hm..sabun ke?

8.sabun cam mainan kanak2..fancy giler

9.sabun eskem!! wah ni yg paling i loike...haha..silap2 haribulan budak2 tgok..mmg die isap mcm mkn eskem sampai berbuih la mulut dorg..haha

10. sabun beer? haih..ape2 ajela dorg ni..

11. sabun ps pon ade...ahaha..suke2..sambil sabun sambil picit2..hahaha


p/s: sabun2 ni kalau ada kat mesia..mesti x laku sgt sbb terlampau cntik!comel! nnti sayang...xpakai..last2 sabun2 ni dok dalam lemari..haha...leh ganti pinggan mangkuk mak2 kiter tuha..lalaala:)

2 comments:

Hidayahsyafiq said...

mmg suka sangat entry nielah..mmg best.. sabun yang menarik

elmo blurb blurb said...

ni sabun buat hiasan boleh lah , nak guna, haramjadah. hoho