Friday, October 28, 2011

karipap-karipap cinta

aku cari buku ni lama dah..masa sebelum ada ura2 diorg nak wat movie lg. tapi memey susa gler nak dapat.

tiap kali keluar,hobi aku ialah singgah kdai buku.xkesahla wlpun bli ke xbli ke.mcm dah habit,mesti nak snggah.maka akn mencarila buku ni.

aku terpikat ngan buku ni masa zaman rajin dok blogwalking dulu.(skang x rajin dah..) so ada sorang blogger ni xigt apa nama tah,dia wat sinopsis pasal buku ni.

dsebabkn keingin aku yg tinggi untk memiliki buku ni,aku google nama penulisnya. dgn harapan mgkn dpt beli dr penulis directly. aku siap xmemasal jd fren dia plak kat fesbuk tu.haha.

tapi hampa..xdpt jugak sbb penulis dia mgkn bz.mana nk lyn peminat picisan mcm aku ni.

nak djadikan cerita.tah macam mana bru2 ni mak aku sbuk nak buku ustaz sarhan.cari kt kedai manjang takde.so gunala khdmat gugel.

gugel punya gugel..trjumpa satu wbsite jual buku online.bleh plak ada buku 'karipap-karipap cinta ni'. ape lagi,lupa pasal buku mak aku..buku ni aku oder siap wat online pyment sume.

tada!arini da dpt!gler bes. . . bru bc few pages dah wat aku truja.haha.

kedai buku online yg aku beli tu tajuk 'kedai buku anda'.pgla jenguk.byk buku bes2 n bru2 kat stu
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: