Tuesday, May 15, 2012

janganlah mencarut #%$*^(^*)!!!!!!

Pernah x korang hadapi masalah ni di mana2 sahaja terutama sekali masa bawak kereta?

aku baru je kena pagi nih..bukan salah aku pon..salah kereta yg tah datang dari mana..tetiba je masuk lane depan aku nih..patutnya die dari simpang tepi knala bagi laluan kat jalan utama...x semena2 aku kena brek mengejut. dahla time tuh baru lepas traffic lite...sume pon sure tgh berdesup2 je kan..mujur Alhamdulillah blakang aku x remuk sbb van tuh pon kna emergency brake gak..haduila...so bila aku pandang je cermin pandang belakang..marah btoi brader bawak van rentokil tuh..siap tunjuk signage mencarut..huhu


aku setakat ni xpenah plak buat orang mcm tu...walau semarah mana pon kite ngan pemandu2 kat Malaysia yang bawak kete ade yang macam harem...tapi cubalah bawak2 bersabar....kesabaran punca kedamaian ape... aku ni kalo nk kater tekan hon pon susah..xsampai hati..sbb aku sendiri x suka di hon....so aku pon janganla mudah sangat hon orang..huhu

tapi berbalik pada topik carut tadi...ape mudah sangat jari2 tangan korang ni menunjukkan sign2 x berhati perut dan x sedap mata memandang itu..uhuhu....

No comments: