Sunday, April 5, 2015

Kopi vietnam

Masa kat betnam tempohari... Salah sorg ahli rombongan nak beli kopi.. so kopi betnam katanya femes sbb sedap dan wangi... Memang pun ye! Tak dinafikan. Cuma kalini punya trip aku minum seteguk je sbb tekak dan kepala mcm xbrapa nk ok... Takut panas badan dan x selesa sepanjang 4 hari kat sana. Aku memilih air kosong je dari mencuba kopi betnam. Ok kembali pada kisah kopinya.. setelah ditawar2 bergaduh mulut dan kalkulator bagai.. barulah deal harga yg diingini.. setelah setuju.. dia amik biji kopi tu dan masuk dalam mesin. Pergh! Kat situ jugak dia grind kopi tersebut upanya.. kat atas kaki lima tu.. aku dah kembang2 tekak la jugak kan.. sbb rs cam.. hm... Knapa xde tmpat lebih bersih weii.. tp xpelah..dah ahli rombongan yg nk beli tu nampk dia ok je dgn situasi tersebut... Habis kisar ( grind) kopi tu pun ditimbang ikut kg yg dia nak beli dan masuk pek.. siap! Stiker apa bagai.. wahhh rupa dah siap sebijik macam kedai2 mahal jual. Dan aku tepikir. Di sebalik tabir adakah tmpat diorg grind juga sebegini hendaknya??ohohoho......

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/