Thursday, August 5, 2010

SALT




giler melampau syok citer nih!!! aku sangat teruja hokay!! ahax..... S.A.L.T...ini bukan citer GARAM semata2 ..tapi citer nih more to action n thriller ...SALT nih nama sorang pompuan nih..of coz la nama si heroin...(xkn nama watak sampingan..punyer la x menarik) ahax....

so nama penuh die...EVELYN SALT....die nih CIA asalnya...tapi asalnya lagi die adalah Russian Spy yg telah di train to be kejam dan mampu menyamarkan diri dalam apa jua keadaan termasuk memanipulasikan dirinya dalam CIA tuh...


satu hari identiti die terdedah...laki die hilang...mcm2 cara die buat untuk ecsape...sbb die dalam bahaya..so mmg superb la aksi2 die dalam nih....leh tahan..sampai jantung aku terhenti xleh berdenyut sebab berdebar terlampau suda..ahahaha...

tapi akhirnyer die berjaya tumpaskan spy2 rusia yg jahat nih dan ada agenda masing2 untuk perang..pk2 balik...diorg nih ape je mungkin..nk serang negara mana pon ske ati je..jnji lepaskan nuklear ke sasaran yg dorg nk..


cuma ada sket dialog yg agak menyentap perasaan biler dirg ada bincang pasal nk bomkan negara2 Islam dengan alasan negara Islam nih ada ramai..(especially Mekah) so biler bom sana..kemarahan org2 Islam akan tercetus..n sume akan berpecah belah..agak keji statment berani mati dorg nih..hm...tp nih pendapat aku la...

korg2 yg lom tgok..silerla..pegi tengok..aku tgok hari rabu punyer tiket.TGV sahaja..MURAH! ahax..so..byk pengajaran leh amik....yg x bagus..toksah la amik...yg pasti...xde adegan PANAS dalam nih... i LOIKE!!!hehehe

p/s:aku tgok SALT 2D..org wayang tuh kater yg nih terbaek la.stereo+gamba high defenition kononnyer(HD)..pada aku pas dah tgok..kualiti die sama jek..jez subtitle die je aku nmpk lebih jelas dan timbul..ahaha..apakah?

6 comments:

Tomato Gurl's Life said...

cik tom mmg suke smua crite angelina jolie ni berlakon..ntah bl la leh tgk..

Sara Maya said...

bibir angelina jolie yg sexy!tp takleh belah dgn the way she escapes every she is caught...kah3!hipokkk~

ms.GrEEn said...

cik tom:hehehe...anelina mmg besh..nih citer ke2 aku suke...fes dulu yg mr n mrs smith tuh..hehe

sara:hahaha ko mmg iru yg ko suke eh..bibir sexi..tp mmg pon:)

LeYnA said...

haa...nak tgk jugak...

hentakbelipat said...

setuju!!salt mmg terbaek lah...x bekelip kot mate tengok..spy sampai belapis2 punya spy...rasenye ade salt 2 kan..cam pelik je ending die..xsba!

ms.GrEEn said...

leyna-must watch woo~
hentak berlipat-aku pon pk ade yg salt 2 sbb ending die cm tergantung2 je..hehehe..mmg x saba!