Friday, August 20, 2010

mmg HARU!


iklan kat paper nih..mmg FAIL!hahaha..kasik hilang mood terus..ape de kes "3 haru sahaja"..adoyai...mmg la typing error..tp kesian la si pembayar iklan nih..kalo x silap aku mau masuk paper punyer ruang iklan2 nih..makan byk uwang juge tuh...

ko pon satu..dah siap iklan kasik la orang2 lain cek..nih mesti kes nk cepat..salah taip..then xde dabel checking..haih..kesian2...mmg HARU la jawabnyer..adoyaii!

p/s: human error..manusia mmg mudah lakukan kesilapan..so sbgai manusia yg lain..tuh yg kiter kna tegur menegur tuh..
Align Center

5 comments:

zaujahafis said...

haha..mmg haru...surat khabar bila tu..

ms.GrEEn said...

tak sure bila punyer..copy paste dari email..hehe

Mar said...

mmg la haru jadiknya,..

Syida Shukor said...

aah lah . tak kan sebelum publish diorang tak perasan kan ?

elmo blurb said...

ha'ah laa.
nape tak cek?
hiarghh green memang peka dgn tulisan! :)